1 Temmuz 2014 Salı

Size kendimle ilgili bir sır vereyim;
Ne zaman Eşya,güzellik,para,mevki gibi şeyleri fazlasıyla düşünmek ve sahip olmak arzusun da olsam
ve ne zaman egomun beslediği Gurur, öfke, kin, korku,kıskançlık, duygularıma maruz kalsam acı çektiğimi hissediyorum.
Bununla beraber daha fazla korku
daha fazla kin,daha fazla kıskançlık ve daha fazla kıyaslamaya yöneliyorum.
Bir şekil de egomdan uzaklaşınca hepsi kayboluyor.Bu şekil de Ruhumla yaşadığımı hissediyorum.Varlığım değerleniyor ve özgürleşiyorum.
Hiç bir madde,Hiç bir olumsuz düşünce benden fazla önem kazanamıyor.Onları düşüncelerimden çıkarınca yerine yenileri geliyor.
Bu sefer ki ziyaretçilerim çok güleryüzlü;
Bana huzur veriyorlar
Bir merhaba diyorlar içimi ısıtıyorlar.
Neymi onlar?
Sevgi,
Saygı,
Fedakarlık,
Anlayış
Farkındalık,
Paylaşma Arzusu
Huzur


Gülşah Özçiftçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder